Ett inlägg som inte har med Stardoll att göra

 
 
   
 
 
Asså det här inlägget har inget med Stardoll att göra, bara åsikter, tankar och fakta om mig.
 
  • Jag fyller år, precis om 19 dagar 
  • Jag kan inte använda en normal penna, måste ha en stiftpenna (hatar att vässa pennor, blaah)
  • Jag hatar idrott och bild
  • Jag hatar när folk använder ordet "omg" ofta, även om jag gör det hela tiden. Konstigt.
  • Jag går i 8:an irl
  • Är jätteblyg, menar verkligen jätte.
  • Jag använder ordet "typ" väldigt ofta även om jag inte ens menar "typ" 
  • Jag gillar uttala "grejer" som "grejor" även om man uttalar/skriver det som "grejer" 
  • Jag ska resa till USA nu i december yay!
  • Jag ÄLSKAR gosedjuur, goshi poshi xD
  • Jag är inte social, spenderar min tid genom att sova på dagarna och vara själv på nätterna. 
  • Folk tror att jag är jättesmart irl, if they knew...
  • Jag kan aldrig spara, slösar bort pengar hela tiden. Hoppas jag var en sån som sparar. Jag kan köpa saker irl som jag inte ens har användning för, whyyy
 
 
Prinka-99
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback