Damn...

 
 
 
Ja vi vet alla att det har kommit nytt i butiken Splendid och det är 50% rabbat i Tingeling + sista chansen att köpa kläderna.
 
Jag visste att alla bloggar skulle skiva om det, så jag orkade inte uppdatera bloggen om det, men jag tog bild på allt iallafall (butikerna). Jag skulle typ ta bort bilderna men jag klickade på bilderna för att bara se hur de blev (jag tog bilderna på typ 2 minuter xD) Kollade igenom allt då såg jag att Blue Eyelashes kostar 75 sc, tänkte att det här ska jag köpa! Senare när jag tänker köpa fransarna ser jag att priset är ändrad! Damn what a feeling! Hade lust att skrika, men nej det är ju bara ett spel intalade jag mig själv.
 
 
 
Prinka-99






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback