I'm back, I think

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat. Jag sa ju att en novell skulle komma upp, men inget kom upp. I'm sorry! Grejen var att jag skulle ladda upp novellen som jag hade skrivit på svenska lektionen, men min svenska lärare sa att hon inte ville ge mig min novell tillbaks, för att hon skulle visa den till andra + betygsätta den, senare glömde hon bort den. Jag kunde väl påminna henne men orkade inte. Tappade lusten. Så jag har inte fått tillbaks novellen men vet att jag fick ett B på den ;D
 
Aja, jag ska skriva en till novell, asså ta en novell sedan förbättra den för att jag har slut på idéer, jag är inte bra på att fantisera, men jag kommer länka den originala novellen. Oroa inte er  ;)
 
                                  
 
Prinka-99
       
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback