Msw 2013 är nu här

 
Roligt! Fast efetr några sekunder känner jag bara så här: NEJ! :'( Det kommer ju finnas så sjukt mycket reklam överallt, och ni som känner mig väl vet att jag verkligen avskyr reklam, jag bara tar bort det så fort jag ser det. Sen så hoppas jag verkligen att det blir någon vinnare med en annan stil (dem stilarna jag gillar skulle inte sitta fel) än vad det har varit på dem senaste åren. 
 
Men självklart kan man göra reklam på sina egna bloggar/hemsidor. Men helst vill jag inte se det i min gästbok och det kommer jag viserligen inte göra eftersom jag har låst den så att bara mina vänner ser den.
 
Men iallfall, så om du går till fliken "promote yourself" så kan du alltså göra en reklamskylt till dig själv. Och om man blädrar ner på sidan kan du klicka på knappen och så får du det här:
 
 
Kul va?
 
Så ser ni fram emot MSW? Tänker ni göra reklam och försöka vinna? Vad är era åsikter om MSW?
 
//Babel456
 
 
 
 





Jag HATAR Msw... Blir tokig av all reklam i chatten och så fort man säger nej och ber dem att sluta spamma får man nån jäkla b!tch kommentar tillbaka och då är det ju klart att man säger ''emot'', blir bara massa bråk. Bara dem som är sämst. ;)

Svar: Håller med dig fullständigt!
Prinka & Babel

2013-08-29 » 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback